czwartek, 12 września 2013

Lookbook Fashion Photo Shoot

Witajcie!

Dziś mam dla Was kilka fotek z sesji, stworzonej wraz z moim kolegą Marcinem, który jest stylistą i projektantem odzieży damskiej. Zapewne zdążyliście już zauważyć, że zajmuję się także troszkę fotografią, więc postanowiliśmy wspólnie przygotować zdjęcia na zasadzie "katalogu", takiego lookbooka, żeby jak najlepiej pokazać projekty Marcina i jego stylizacje.

To był bardzo pracowity dzień, ponieważ najpierw musiałam pomalować Samantę, moją modelkę, potem jeszcze jeździliśmy i szukaliśmy jakiegoś miejsca nadającego się na zrobienie sesji, a następnie, chyba z cztery godziny, robiłam zdjęcia, zmagając się z bandą krwiopijczych komarów, więc było gruuuuubo ; )

Poniżej wklejam Wam kilka lookbooków z projektami Marcina, czyli efekty naszej współpracy : ) 

Enjoy! <3


1.
Foto: Marta Skałecka
2.
Foto: Marta Skałecka
3.
Foto: Marta Skałecka
4.
Foto: Marta Skałecka
5.
Foto: Marta Skałecka
6.
Foto: Marta Skałecka
7.
Foto: Marta Skałecka
8.
Foto: Marta Skałecka

9.
Foto: Marta Skałecka
10.
Foto: Marta Skałecka
11.
Foto: Marta Skałecka
12.
Foto: Marta Skałecka
13.
Foto: Marta Skałecka
14.
Foto: Marta Skałecka
15.
Foto: Marta Skałecka
16.
Foto: Marta Skałecka



W realizacji projektu udział wzięli:

Projektant-stylista: Marcin Matusik
Modelka: Samanta Becker
Wizaż: Panna Zalotka
Fotograf: Marta Skałecka


A Wam, która stylizacja spodobała się najbardziej? Koniecznie dajcie znać w komentarzu. 
Ściskam! :* :* :*

3 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia ! :) i jaka modelka :)
    mnie się najbardziej podoba 6 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacje fajne i zdjęcia też mi się podobają, ale jakość szycia żenująca. Co najmniej niechlujna. Podwinięcia sukienek paskudnie widoczne :( i pościągane. Ładne fasony, ale niedopracowane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie, to nie mnie to oceniać ;) Ja miałam tylko pomalować modelkę i zrobić zdjęcia ;) Mnie się te stroje bardzo podobają, a każdemu może się zdarzyć jakiś błąd, czy wpadka, zwłaszcza, że Marcin jest amatorem i początkującym projektantem, a wszyscy na początku popełniamy jakieś tam błędy, czy niedopatrzenia :) Myślę, że w kontekście całości, to projekty wypadają całkiem dobrze :) Dziękuję za Twoja opinię i pozdrawiam :)

      Usuń

Proszę, zostaw po sobie ślad w postaci komentarza - bardzo miło mi się je czyta i za każdy serdecznie dziękuję. Jednak mój blog, to nie miejsce na reklamę, więc nie zostawiaj mi linków i nie zapraszaj do siebie, ponieważ będę zmuszona usuwać takie komentarze. Na pewno zajrzę do Ciebie, jeśli po prostu skomentujesz :) Pozdrawiam!