sobota, 18 listopada 2017

Pielęgnacja skóry suchej i wrażliwej z marką Iwostin - Multi-odżywczy krem na dzień


Hej Kochani!

Przychodzę dziś do Was z kolejnym, trzecim już, wpisem z serii krótkich recenzji produktów do pielęgnacji twarzy marki Iwostin, które miałam okazję przetestować w ostatnim czasie. Na blogu ukazała się już pierwsza z nich dotycząca płynu micelarnego Hydro Sensitia - kliknij >>TUTAJ<< aby się z nią zapoznać - oraz druga dotycząca micelarnej pianki do mycia twarzy >>TUTAJ<<. Dziś omówię kolejny produkt z serii Hydro Sensitia Plus, a mianowicie Multi-odżywczy krem na dzień (kilka lat temu recenzowałam inny krem Iwostinu - Sensitia >>TUTAJ<< - więc również zachęcam do lekturki :))

Jeśli jesteście ciekawi mojej opinii dotyczącej tego produktu - czytajcie do końca :)






https://www.iwostin.pl/



Iwostin Hydro Sensitia Plus Multi-odżywczy krem na dzień






OPIS PRODUCENTA


Preparat przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry suchej, bardzo suchej i wrażliwej. Dzięki składnikom aktywnym precyzyjnie dopasowuje się do potrzeb przesuszonej cery. Wyraźnie odżywia i chroni skórę przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych oraz poprawia jej kondycję. Daje uczucie wygładzenia i nawilżenia już po pierwszej aplikacji oraz wzmacnia barierę hydrolipidową. Nie wywołuje dyskomfortu, obciążenia czy tłustości. Może być stosowany jako serum w stanach mocnego przesuszenia skóry.

Składniki aktywne: Lipex Omega 3/6, witamina A, olej z pestek winogron.
Cena: 48 zł (50 ml)



MOJA OPINIA

Nie wiem tak naprawdę od czego zacząć, ponieważ ten krem zachwycił mnie już od pierwszej aplikacji. Stosuję go od dłuższego czasu i skóra mojej twarzy nigdy nie była tak gładka, odżywiona i nawilżona. Zacznę może od tego, że krem nie posiada zapachu, żadne substancje zapachowe nie mogą zatem spowodować podrażnienia, czy alergii. Krem po nałożeniu na twarz przez chwilkę pozostawia lekki, nieco tłustawy film, ale już po chwili pięknie się wchłania i jest praktycznie niewyczuwalny, ale za to niesamowicie eliminuje uczucie ściągnięcia, które występuje zaraz po umyciu buzi. Uczucie nawilżenia jest naprawdę wyczuwalne. Dodatkowym plusem jest fakt, że kremu tego używam jako bazę pod podkład, a maluję się praktycznie codziennie, i nigdy nie zdarzyło mi się, aby ten krem mi się zważył lub zrolował pod podkładem, wręcz przeciwnie! Uważam, że ten krem jest niemal stworzony do stosowania jako baza pod podkład, ponieważ pięknie się wchłania, nie waży, podkład bardzo dobrze się na nim rozprowadza, a także, w moim przypadku, niweluje rozszerzone pory, które od jakiegoś czasu dość uwidaczniają mi się po użyciu podkładów matujących, takich jak Revlon CS, czy Catrice HD Liquid Coverage, więc po nałożeniu tego odżywczego kremu pod fluid skóra twarzy wygląda bardziej promiennie i naturalnie, a nie jak maska.

Podsumowując - jestem bardzo zadowolona z tego produktu i mogę go śmiało polecić osobom z suchą oraz wrażliwą skórą twarzy. Jedynym minusem, jakiego jestem świadoma, może być cena, ale w stosunku do jakości jest ok.

Miałyście okazję stosować już ten krem? Podzielcie się ze mną swoimi odczuciami w komentarzach pod spodem - chętnie poczytam!





3 komentarze:

Proszę, zostaw po sobie ślad w postaci komentarza - bardzo miło mi się je czyta i za każdy serdecznie dziękuję. Jednak mój blog, to nie miejsce na reklamę, więc nie zostawiaj mi linków i nie zapraszaj do siebie, ponieważ będę zmuszona usuwać takie komentarze. Na pewno zajrzę do Ciebie, jeśli po prostu skomentujesz :) Pozdrawiam!