poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Makijaż nowymi cieniami od KOBO



Hej Kochani!

Dziś post makijażowy. Przygotowałam dla Was makijaż wykonany nowymi wypiekanymi cieniami od KOBO Professional - LUMINOUS BAKED COLOUR. Posiadam cztery nowe kolorki: 313 Violet, 317 Sunny, 319 Aubergine i 322 Copper. Możecie je kupić w sieci Drogerii Natura.

Cienie te można aplikować zarówno na sucho, jak i na mokro (np przy użyciu mokrego pędzelka - uzyskamy wówczas bardziej intensywny kolor), tak więc te same cienie można stosować do wykonania dziennego i wieczorowego make-upu. Cienie bardzo ładnie się mienią i są dość trwałe - dobrze zaaplikowane - na odpowiednio przygotowaną wcześniej powiekę - nie powinny się rolować w jej załamaniu.

Jestem zadowolona z ich użytkowania - nowe kolorki są dość uniwersalne, więc znajdą zastosowanie w wielu makijażach. Sami spójrzcie, jak prezentują się w moim makijażu (wersja "na sucho" ;) ) - sądzę, że odcienie te pasują fajnie do zielonych, brązowych i piwnych oczu, a także świetnie zaprezentują się w nich rudzielce :)

Enjoy! <3



















































11 komentarzy:

  1. Mam te cienie i bardzo je lubię :) a makijaż świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż za kolory, kusisz nimi niesamowicie! ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny makijaż, taki wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny i Świerzy makijaż <3

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam t e wypiekańce <3 oko wydaje się prawie jak mokre <3 są cudne <3

    PaulinaShow

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wymalowane oczko :*** I piękna Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogromnie podoba mi sie odcień 322 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie się prezentują na oczku <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachwycasz tymi makijażami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny makijaż, posiadam jeden z tych cieni i jestem bardzo zadowolona :) Zastanawiam się nad kupnem innych kolorków. Pozdrawaiam :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę, zostaw po sobie ślad w postaci komentarza - bardzo miło mi się je czyta i za każdy serdecznie dziękuję. Jednak mój blog, to nie miejsce na reklamę, więc nie zostawiaj mi linków i nie zapraszaj do siebie, ponieważ będę zmuszona usuwać takie komentarze. Na pewno zajrzę do Ciebie, jeśli po prostu skomentujesz :) Pozdrawiam!