wtorek, 22 kwietnia 2014

Makijaż "Neon Doll" paletką My Secret "Hot Colors"



Witajcie Kochani!

Dziś zapraszam Was do obejrzenia mojej propozycji dość odważnego makijażu w intensywnych kolorach, który roboczo nazwałam "Neon Doll" ;) Do wykonania tego makijażu zainspirowały mnie mega intensywne kolorki z nowej paletki od My Secret - "Hot Colors":




W paletce znajdują się cztery bardzo intensywne, neonowe, matowe cienie: żółty, niebieski, pomarańczowy i różowy. Cienie posiadają bardzo dobrą pigmentację i długo utrzymują się na powiece. Można je dowolnie ze sobą łączyć, tworząc nowe kolorki (w moim makijażu wyczarowałam nimi nawet intensywną zieleń na dolnej powiece ;)).

Waga - 4 g. Paletkę możecie znaleźć w sieci Drogerii Natura za 13,99 zł.


A tak prezentuje się makijaż wykonany paletką tych pięknych neonków: 




 



 I jak Wam się podoba? Koniecznie dajcie znać w komentarzach! Na koniec zamieszczam wszystkie kosmetyki, które zostały użyte do wykonania tego makijażu:



Podkład KOBO Smoothing Make Up nr 502 Light Beige
Puder matujący KOBO Matt Powder nr 301 Pale Beige
 ♥ Baza pod podkład KOBO Make-Up Primer
Cienie pojedyncze matowe KOBO nr: 101 (pod łuk brwiowy), 116 (brwi)

♥ Paletka My Secret "Hot Colors"
♥ Czarna kredka do oczu Sensique
Kuleczki rozświetlające KOBO Mineral Make-UP Pearls
♥ Róż do policzków HEAN Satin Blush nr 10

Maskara Oriflame Master Curl Mascara
♥ Rozświetlacz KOBO
MODELING ILLUMINATOR with Tens’up TM
♥ Błyszczyk My Secret "Hot Colors" nr 205



 

    

27 komentarzy:

  1. Podoba mi się , fajnie wyszło :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny mejkap, podoba mi się! :) Policzki wymiatają :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super makijaż! :)
    bardzo fajne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna neonowa lala :) Nie sądziłam, że te cienie są aż tak mocne.

    OdpowiedzUsuń
  5. jeden z fajniejszych makijaży wykonanych tą paletką. super! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny, mam te paletkę i niedługo pokaże z nią propozycję, ale ja jakoś na sobie nie mogę sie przekonac aż do takiej eksplozji kolorów, u Ciebie nieziemsko

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż fantastyczny, chętnie bym się tak umalowała na letni wieczór przy ognisku :-)) Super :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale śliczna z Ciebie laleczka!!<3 <3 :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny makijaż i przepięknej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Od razu mi się rzuciła w oczy jak byłam w drogerii, ale jakoś bałam się, ze będzie słabo napigmentowana. Zawiodłam się na tej kolorowej matowej paletce ze Sleeka i teraz do takich matów podchodzę z rezerwą, a tu taki szok! Mega intensywne kolory, wow!
    Makijaz piękny, lubię takie szalone połączenia (;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie byłam na początku przekonana do tych matowych neonków, a tu taka niespodzianka! Cienie są rewelacyjne i można je łączyć w dowolny sposób. Szczerze polecam :)

      Usuń
  11. Bardzo nam się podoba makijaż oczu :-) pozdrawiamy La Sissi - kobiece spódniczki - https://www.facebook.com/lasissishop
    Zapraszamy na tiulowe spódniczki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odważne kolory i odważny makijaż ;-) masz talent :)

      Usuń
  12. Alllle ślicznie. takie żywe kolorki świetnie pasują do Pani buzi :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ciesze sie ze do Ciebie trafiłam:)wspaniały makijaż-chyba sie skuszę na tą paletkę neonków:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny makijaż ! Świetne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Przepiękny makijaż - idealny do sesji zdjęciowej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. czytałem dużo dobrego o tej koorwej plaecie... zastanawim sie nad nią

    OdpowiedzUsuń
  17. Swietna jest ta paletka :) a makijaz co tu duzo mowic, boski! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow! Fantastyczne oczka! Idealne na lato ;) Bardzo, bardzo mi się podoba! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale soczyste kolorki
    bardzo fajna ta paletka, chyba się skuszę
    makijaż bardzo ciekawy i pięknie wykonany

    OdpowiedzUsuń
  20. Hipnotyzujący! :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę, zostaw po sobie ślad w postaci komentarza - bardzo miło mi się je czyta i za każdy serdecznie dziękuję. Jednak mój blog, to nie miejsce na reklamę, więc nie zostawiaj mi linków i nie zapraszaj do siebie, ponieważ będę zmuszona usuwać takie komentarze. Na pewno zajrzę do Ciebie, jeśli po prostu skomentujesz :) Pozdrawiam!