poniedziałek, 16 grudnia 2013

Spontaniczny "dzienniaczek" z Glazel


Hej Kochani!

Dzisiaj mam dla Was makijaż, który wykonałam na szybko, bo wychodziłam do centrum handlowego i nie miałam za bardzo pomysłu na to, jak się pomalować, ale złapałam w łapki moją nową personalizowaną paletkę od Glazel Visage i tak jakoś sam wyszedł :)  :P Myślę, że fajnie nadaje się na makijaż dzienny, bo jest łatwy do wykonania i w dość delikatnych, nie wyzywających kolorkach.

Miłego dnia!
:*








Użyte kosmetyki:






10 komentarzy:

  1. Też posiadam paletki Glazel i zdecydowanie uważam, że 8 mają o wiele lepsze opakowanie niż 15... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny makijaż, bardzo świeży, lekki i kobiecy

    OdpowiedzUsuń
  3. Zalosia moja piękna muzo!!! Cudowne włosy! Makijaż! Foty! I TY!!!!<333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehehe, "Muzo" :P Dziękuję, Maguszku :* <3

      Usuń
  4. Piękny, świeży makijaż! Chyba mam taki sam błyszczyk ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Fajne są te błyszczyki Gazela

      Usuń
  5. Pięknie ci w takim zwyklaku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny makijaż, właśnie się zastawnawiałam nad zakupem Glazelków :) obserwuję Cię, bo warto:)

    OdpowiedzUsuń

Proszę, zostaw po sobie ślad w postaci komentarza - bardzo miło mi się je czyta i za każdy serdecznie dziękuję. Jednak mój blog, to nie miejsce na reklamę, więc nie zostawiaj mi linków i nie zapraszaj do siebie, ponieważ będę zmuszona usuwać takie komentarze. Na pewno zajrzę do Ciebie, jeśli po prostu skomentujesz :) Pozdrawiam!