czwartek, 12 grudnia 2013

"Inferno"


Witajcie Kochani!

Dziś chciałam Wam zaprezentować kolejny makijaż zainspirowany kolczykami wykonanymi przez Marikę techniką soutache. Zdjęcia makijażu z poprzedniej "sutaszowej" sesji możecie znaleźć TUTAJ<KLIK>. Tym razem kolczyki, które zrobiła Marika mają piękny, ognisty czerwony kolor ze złoto-czarnymi wstawkami, dlatego też mój makijaż inspirowany nimi nazwałam "Inferno" ;) Dajcie koniecznie znać, co sądzicie o makijażu, kolczykach i w ogóle, o tym, jak wyszła całość :)



W realizacji sesji udział wzięli:


Modelka: Kasia S.
Kolczyki - projekt i wykonanie: Marika Zakrzewska
Fryzura: Julia - Studio Fryzjerskie Czajkowska
Makijaż: Panna Zalotka

Zdjęcia: Marta Skałecka :)



Tak prezentują się same kolczyki (kliknij w zdjęcie, a automatycznie przeniesiesz się do bloga Mariki):

http://kolczyk-wisiorek.blogspot.com/
©Marika Zakrzewska

http://kolczyk-wisiorek.blogspot.com/
©Marika Zakrzewska



A tak prezentują się zdjęcia z sesji:


©Marta Skałecka

©Marta Skałecka




©Marta Skałecka



©Marta Skałecka



©Marta Skałecka



©Marta Skałecka



©Marta Skałecka



©Marta Skałecka




18 komentarzy:

  1. Przepięknie :)
    A swoja drogą - autorka kolczyków niezwykle utalentowana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny makijaż, przyda się na pewno jako inspiracja na Sylwestra! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem makijażu, kolczyków, pięknych zdjęć i urody modelki. Zgrana całość. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny makijaz i kolczyki jednak te ogniste barwy najbardziej do mnie przemawiaja...cudowna uroda !

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam, Dziewczyny :* <3

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękny makijaż, świetne kolory i przejścia

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaz piekny ale juz wiem jakie modyfikacje bym wprowadzila zeby mi pasowal^^
    masz gigantyczny talent dziewczyno!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaaaaaaaaaaale cudnyyyyy makijaż i zdjęcia i wsyzstko! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. niesamowity makijaż!!!!cudny!!do tego te kolczyki<3333

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam na Fejsie zahipnotyzował mnie, genialnie podkreśla oko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne kolczyki <3 a makijaż wprost wymiata! Jest rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny makijaż :) Zdradzisz może jak uzyskać takie piękne, wyraziste brwi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Brwi zostały podkreślone matowym czarnym cieniem i skośnie ściętym pędzelkiem :)

      Usuń
  13. cuuudne zdjęcia i piękny makijaż :D jak fajnie, że znalazłam Twojego bloga:D z całą pewnością będę tu często wpadać :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę, zostaw po sobie ślad w postaci komentarza - bardzo miło mi się je czyta i za każdy serdecznie dziękuję. Jednak mój blog, to nie miejsce na reklamę, więc nie zostawiaj mi linków i nie zapraszaj do siebie, ponieważ będę zmuszona usuwać takie komentarze. Na pewno zajrzę do Ciebie, jeśli po prostu skomentujesz :) Pozdrawiam!