czwartek, 7 listopada 2013

Jesienny makijaż z KOBO


Hej Kochani!

O tym, że jestem, jak to trafnie stwierdziła Paulinka - KOBO-holiczką - zapewne już wiecie i dla wszystkich, którzy mnie znają nie stanowi tajemnicy fakt, że wprost uwielbiam kosmetyki KOBO Professional :D <3 Dlatego też postanowiłam, zainspirowana pięknymi kolorami cieni KOBO, stworzyć dla Was (trochę przewrotnie) kolorowy makijaż na szare jesienne dni :) Poniżej znajdziecie miniaturkę filmiku z tutorialem do tego makijażu oraz listę wszystkich kosmetyków, których użyłam do jego wykonania. 


Dajcie znać, co sądzicie. Enjoy! <3


 





Użyte kosmetyki:
- Podkład KOBO Smoothing Make Up nr 502 Light Beige
- Puder matujący KOBO Matt Powder nr 301 Pale Beige
- Maskara KOBO Scenic Look XXL
- Czarna kredka do oczu KOBO Long Lasting Eye Liner
- Pomadka KOBO Fashion Colour nr 109 Tangerine Rose
- Utrwalacz do makijażu KOBO Make Up Fixer Spray
- Wypiekany róż do policzków KOBO nr 101 Coral Blush
- Cienie KOBO Mono nr: 101, 116, 129, 130, 131, 133, 134



























Tutorial do tego makijażu znajdziesz na moim kanale You Tube - kliknij w miniaturkę poniżej ;)






9 komentarzy:

  1. Jak Ci się sprawdza ten fixer ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem dobrze. Nie czuję go na twarzy, a to duży plus :)

      Usuń
  2. Cudowny makijaż!! Świetnie się ten puder prezentuje muszę go dorwać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Słonko :* Puder jest naprawdę rewelacyjny! Polecam! <3

      Usuń
  3. Też uwielbiam kosmetyki kobo a makijaż jest piękny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Loffciam KOBO <3 hehehe ;)

      Usuń
  4. Ooo ale cudowny makijaż Kochana !!! ♥ mam kilka pigmentów i jeden cień :) bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny makijaż:) Współgra z Twoją urodą:) Muszę zainwestować w fioletowy wkład Kobo. Nie mam szczęścia do tego koloru. Za każdym razem trafiam na kiepskie cienie.

    OdpowiedzUsuń

Proszę, zostaw po sobie ślad w postaci komentarza - bardzo miło mi się je czyta i za każdy serdecznie dziękuję. Jednak mój blog, to nie miejsce na reklamę, więc nie zostawiaj mi linków i nie zapraszaj do siebie, ponieważ będę zmuszona usuwać takie komentarze. Na pewno zajrzę do Ciebie, jeśli po prostu skomentujesz :) Pozdrawiam!